dimarts, 10 de febrer del 2009

Estic orfe de ràdio

Només escolto la ràdio quan m'aixeco i quan vaig en cotxe. Els matins de la ràdio a Catalunya, han quedat orfes de ràdio. Si una és dolenta l'altra encara és pitjor. Catalunya ràdio i RAC1, vull dir. I com que no se pas que haig d'escoltar, vaig fent ara cap aquí, ara cap allà per veure si fan res de bo. Quan en Bassas va deixar Catalunya Ràdio vaig pensar no canviar de d'emissora. I ho vaig intentar, ho prometo.... Però no vaig poder. Al cap de dues setmanes d'escoltar la Neus Bonet ja vaig cambiar el dial del despertador. Si varen voler posar al capdevant del matí una persona neutral creieu que la varen ben encertar. I no neutral .... neutra, li han posat. Neutra, neutra, neutra. No es mulla ni en l'editorial de les vuit del matí. Sembla que escoltis Catalunya informació, diu la Fina.
Al cap d'uns dies, dic, vaig provar de despertar-me amb en Basté, a RAC 1. Però noi, també és un martiri. S'han trobat un grup d'amics que es passen el programa "ji, ji, ji, ja, ja ,ja". I això sí, es criden pel cognom i són molt amics de'n Jaume Roures.
Òstia quin desastre tot plegat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada